tisdag 25 januari 2011

Presenter på rim

Bäste bror har fyllit stor!
Jag gav honom en peng för att kunna åka till varmare länder. Men innan dess behöver han de här, för att värma sina händer.

Detta förkläde fick Tea i jul. Inte vet jag om hon tyckte det var särskilt kul...
...men i fickan fanns en kaka. Bra att ha innan hon kan baka.

Denna värdefulla tjej fick också denna grej. En glad virkad apa med stickad topp. När hon öppnade detta paket, lyste hon opp!

Kolla vad stor!
Nu kan jag inte se mig i spegeln utan ett skratt, men om 1 månad får vi träffa denna skatt.

1 kommentar:

  1. Tea dansar med sin apa till pippi-sången varje dag... pappa spelar på mjukgitarren, mamma dansar med pippi och tea sjunger: "Haaj du sett min apa min lilla soota lilla apa" sånt där har du framför dig när pyret kommit! Roligt faktiskt...ha ha Kram från svägerskan

    SvaraRadera