torsdag 10 juni 2010

En ledig dag

Idag tog jag en tur till Slöjd-Detaljer i Skara. Där hittade jag lite smått och gott som inspirerade mig till att göra några fler örhängen till samlingen.

När jag kom hem tog jag fram alla mina knappar... Det är något speciellt med knappar. Jag blir alldeles kär av att plocka bland dem och kan sitta i flera timmar och lägga dem i olika högar.
Ögongodis blir örongodis

Med nål & tråd, superlim och limpistol satte jag igång...

Romantik i öronen


När jag väl hade kommit igång, ville jag bara göra fler och det blev en hel del innan Christian kom hem från jobbet och "väckte" mig.

2 kommentarer:

  1. En hel bukett med örhängen!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig och såååå kul att du har en blogg!
    Du kommer att älska frivoliteter. Tänkte på dig idag innan du lämnat kommenatr när jag såg en brudkrona som var gjord med den tekniken. Som ett med dig.
    Kram och fin sommar till dig från mig!

    SvaraRadera