måndag 2 augusti 2010

Semester

Jag har inte bloggat på evigheter. Semestern och värmen har på något sätt hindrat mig från att både blogga och skapa. Jag tappade lusten, men känner att den är på väg tilbaka. Nu sitter jag i alla fall med ett stickprojekt i soffan. Jag fyndade ett nytt halsband häromdan. Ett väldigt Isabelligt och det ger mig inspiration inför hösten.
I juli var vi på resa i norra Italien. I en av de pittoreska byarna fann Frida och jag ett helt stånd fullt av knappar! Frida tyckte de var fina, men jag var som ett barn i en godisaffär. Damen undrade varför jag var så intresserad av knappar och hon gillade visst mina knapp-örhängen.
Det var en fin stund, men jag kunde ju inte köpa alla. (Hon visste hur man tog betalt också.) Så det fick bli dessa. Jag önskar jag hade köpt fler av de blåa här, som liknar kapsyler...

Vi har ju även firat 1-årig bröllopsdag i sommar. På piren i Ouchy, Lausanne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar